Teatro «3991: paisaxe sen horizonte»

No contexto das IV Jornadas Internacionais José Saramago da Universidade de Vigo, teremos o gosto de contar com uma peça baseada no romance O Ano de 1993, de José Saramago, interpretada pelo o Grupo de Teatro Eu.Experimento.

A entrada é gratuita e aberta a todo o público.

SINOPSE

3991: paisaxe sen horizonte é un espectáculo formado por seis accións escénicas que toma como punto de partida a obra O ano de 1993, de Jose Saramago. Música en directo, palabra e movemento fúndense nesta peza para figuras sen rostro que propón unha viaxe polas sombras pasadas, presentes e futuras dunha Europa indolente que naufraga arrastrada pola súa propia perda de valores.

FICHA ARTÍSTICA

Creación: Vanesa Sotelo e Davide González.

Música en directo: Davide González.

Interpretación: Grupo de Teatro Eu.Experimento, Alicia Castro, Rosa Estévez, Davide González, Nuria Otero, Regina Santodomingo, Vanesa Sotelo.

Publicado, 19/11/2019

Atividades culturais